Hudnära reklam på T-shirts, hoodies m.m.

Stort urval och övertygande tryck hos Onlineprinters

Reklam på textilier är mer omtyckt än någonsin. Stora och små företag, läkarmottagningar och byråer, restauranger och hantverksföretag, klubbar och föreningar - alla satsar på klädernas magi och trycker sin logotyp eller ett meddelande på T-shirts, hoodies, skjortor och blusar. Efter mössor och handdukar har Onlineprinters nu även ett stort urval av textilier för herrar, damer och barn i sortimentet.

Som arbetskläder eller som reklampresenter. För textilier finns det många användningsområden. I Onlineprinters onlineshop kan textilier beställas från och med nu även i små upplagor.

Textilier nyhet i sortimentet

"Kläder gör människor - och textilier med firmamärkning kan göra medarbetare till proffs," enskilda kämpar till ett lag, individualister till en grupp, det är Christian Würst, Chief Commercial Officer hos Onlineprinters säker på. "Kläder är bokstavligen en hudnära angelägenhet. Den som bär en T-shirt, en blus eller en skjorta med en logotyp, identifierar sig med sitt företag, sin verksamhet eller förening och signalerar sin anknytning samt representerar organisationen och ger ett positivt externt intryck."

I Onlineprinters onlineshop erbjuds det i området "Kläder och textilier" ett stort urval av T-shirts, poloshirts, polotröjor, tank-tops, hoodies, sweatshirts, jackor, västar, skjortor och blusar. De fashionabla grundmodellerna erbjuder en bekväm passform och finns i olika färger, storlekar och stilar. Beroende på tillfälle och målgrupp kan kunden välja mellan lång- eller kortärmade T-shirts, midjeband och raka stilar, rund hals eller V-utskärning, huva eller klassisk krage etc. Både fram- och baksidan kan tryckas, efter val även med olika motiv. Textilierna trycks med ett screentrycksförfarande med en eller två fulltonsfärger från Pantone-sortimentet FORMULAR GUIDE Solid Coated. För optimal tryckkvalitet ska elementen i tryckdata skapas som vektorgrafik och levereras som en PDF-fil.