Koppar

DESIGN AV KOPPAR PÅ ANNAT SÄTT

Beroende på koppmodell står olika ytor till förfogande för kopptryck, från 4 x 4 cm till 19 x 8 cm. Före du utformar kopptryck, ska du absolut avstämma reklamtryckets färger och med den som är på koppen. Som motiv kommer din logotyp, företagsnamn, Claim och citat, men även heltäckande bilder eller foton i fråga, som förmedlar ditt reklambudskap eller företagsfilosofi på bästa sätt. Du kan också förvandla dina reklammedel till små serier av samlare: Tryck till exempel koppar i tre gånger större upplagor med olika motiv, som först kan kännas igen vis sammanställning av ett totalmotiv. Å ena sidan främjar detta reklamartikelns, attraktivitet, vilket orsakar förvåning när den ses för första gången, och å andra sidan kan det väcka samlarnas ambition. Du har alltid uppnått en sak: Oberoende om kunder, medarbetare eller affärspartners, man handlar aktivt med presenten.

Tips: För att bevara briljansen på kopptrycket så länge som möjligt, bör man diska för hand.

PÅFALLANDE OCH LÅTA TRYCKA KOPPAR MED TRYCK

Om du vill låta trycka koppar med tryck, har vi ett stort urval: Våra reklamkoppar rymmer till exempel mellan 300 och 350 ml och kan fås i olika färger. De flesta av dem är tillverkade av keramik och vissa har också en sked med en extra hållare. Hos oss har du också möjlighet till att trycka koppar för att sticka ut med ditt reklambudskap samt företagslogotyp ur massan. Kaffekoppen Montevideo exempel passar på grund av den runda tryckbara ytan och det använda sublimationstrycket perfekt som fotokopp. Även Visste kan utformas som fotokopp.

Om du vill trycka särskilt iögonfallande koppar, rekommenderar vi reklamkoppen Alhambra, som skimrar på grund av dess blanka färg. Tips: Här verkar svart kopptryck särskilt kontrastrikt och gör reklamartiklar till äkta blickfångare. Den genom sublimationstryck tryckta drömkoppen Sirmione byter färg, när man häller i en varm vätska. Särskilda tryckfärger kan du däremot definiera hos kaffekopparna Lissabon eller Lockport, eftersom dessa trycks med upp till två specialfärger. Dessa koppar passar perfekt för din logotyp som tryck.

DESIGN AV KOPPAR PÅ ANNAT SÄTT

Beroende på koppmodell står olika ytor till förfogande för kopptryck, från 4 x 4 cm till 19 x 8 cm. Före du utformar kopptryck, ska du absolut avstämma reklamtryckets färger och med den som är på koppen. Som motiv kommer din logotyp, företagsnamn, Claim och citat, men även heltäckande bilder eller foton i fråga, som förmedlar ditt reklambudskap eller företagsfilosofi på bästa sätt. Du kan också förvandla dina reklammedel till små serier av samlare: Tryck till exempel koppar i tre gånger större upplagor med olika motiv, som först kan kännas igen vis sammanställning av ett totalmotiv. Å ena sidan främjar detta reklamartikelns, attraktivitet, vilket orsakar förvåning när den ses för första gången, och å andra sidan kan det väcka samlarnas ambition. Du har alltid uppnått en sak: Oberoende om kunder, medarbetare eller affärspartners, man handlar aktivt med presenten.

Tips: För att bevara briljansen på kopptrycket så länge som möjligt, bör man diska för hand.