Bra

Trustpilot

En lösning, perfekt anpassad till dina specifika krav.

Tillsammans med vår partner O/D Media – Professionella marknadsförare med mer än 30 års erfarenhet av medieproduktion - vi erbjuder dig en omfattande Marketingservice-portal. Detta bildar komplexa processer och strukturer – oavsett om du redan använder en SAP-anslutning eller letar efter en teknisk lösning. Du kan inte bara enkelt beställa trycksaker, arbetskläder eller andra produkter från olika tillverkare utan du kan också dra nytta av tilläggstjänster som komplett logistik- och mässhantering.

Så drar din organisation nytta av op.enterprise

bild
Marketing-portal för komplexa processer
Vi sätter upp din egen portal i din företagsdesign, med vilken du kan erbjuda mer än bara tryckprodukter. Från en enkel tryckt produkt till kompletta mässmontrar, flera leverantörer och produkter kombineras i ett system.
Logistik-Handling
Oavsett om Print-on-Demand, lagring eller försändelse i hela världen – vi övertar hela logistiken för dig.
Översiktlig användning
Användar-, administrations- och releaseroller kan tilldelas och justeras individuellt. Så behåller du alltid översikten.
Flexibel prisutformning
Beroende på dina krav kan du flexibelt hantera pristillägg eller reklamkostnadssubventioner.
Konfektionering & Mässhantering
Vi stöttar dig individuellt, tar över paketeringen av dina dokument, lånar ut en monter och tar hand om hela mässhanteringen.

Fördelar för dina användare

bild
Stigning av produktivitet
Automatiserade processer frigör resurser för dina anställda, som de kan använda effektivt och därmed bli mer produktiva.
Central inköpsplattform
Dina medarbetare behöver bara ett system för att beställa exempelvis trycksaker, digitala mallar eller arbetskläder – oavsett leverantörer.

Ramvillkor

bild

Medel till hög tryckvolym

bild

Engångsinstallationspris från kr 60000 + månatlig användningsavgift

Våra tjänster för dig i översikt

Våra tryckexperter ger dig gärna råd

Vilken produkt passar dig bäst och ditt företag? Hur fungerar den tekniska anslutningen? Och exakt hur fungerar det med mallar eller lagerlogistik? Vårt team finns gärna där för dig och kommer att arbeta med dig, för att hitta den bästa lösningen för dina individuella behov. Ring oss eller skicka ett e-postmeddelande till oss.
Måndag till fredag
08:00 - 17:00
Servicehotline
08 55 11 49 47
bild
Registrera dig
Glömt lösenordet
Upprätta nytt kundkonto
Ange din E-postadress
Ange ditt lösenord
Nytt hos ONLINEPRINTERS? Registrera nu
Kontrollera din E-postadress
Efter en framgångsrik autentificering får du en länk, som gäller i 1 timme och ytterligare anvisningar för att återställa ditt lösenord via e-post.
Ange din E-postadress
Ange ditt lösenord
Upprepa lösenordet
Vi använder de uppgifter du har tillhandahållit för att skapa ett kundkonto, samt att verkställa din beställning. Om du har köpt en produkt, kan vi sedan via e-post skicka rekommendationer om liknande produkter till dig. Om du inte vill ha det, meddela oss detta eller klicka på avregistrera-knappen i e-postmeddelandet. Mer information finns i Dataskydd.
Har du redan ett kundkonto? Till registrering