Reklamation
Inte nöjd?
Ifall vårt tryck inte motsvarar dina föreställningar eller t.o.m. har brister, har du möjligheten att målinriktat beskriva ditt problem och att meddela oss viktiga informationer för anslutande bearbetning. Så fort som nödvändiga data samt extra nödvändig information (bilder eller verifikationsexemplar) finns på plats, kommer vi att kontrollera ditt klagomål och att så fort som möjligt lägga fram ett lösningsförslag.
Tillbaka till kundkonto
Du kan uteslutande beställningsrelaterat meddela din reklamation till oss.
Klicka på "Beställningsöversikt" under "Vår service" i ditt kundkonto.
Detaljer & Aktioner
I beställningsöversikten hittar du viktig information över dina beställningar.
Välj den beställning som skall reklameras och klicka på "Detaljer & Aktioner".
Reklamera beställning
Över valet "Reklamera beställning" på höger sida kommer du till ditt personliga reklamationsformulär.
Fylla i och sända reklamation
Du är redan på riktig plats. Här kan du beskriva feldetaljer och sända din reklamation till oss.